Uvedomujú si to i poisťovne a snažia sa hľadať spôsoby, ako želanie lacnej poistky klientovi splniť a pritom neprerobiť. Najtradičnejším spôsobom, ako ušetriť, sa preto stalo uzatváranie poistky cez telefón či internet. Dá sa tak ušetriť až 20 percent ceny v závislosti od poisťovne. Poisťovňa zas ušetrí časť nákladov na provízie či prevádzku – Genertel napríklad funguje iba online a telefonicky, pobočkovú sieť nestavia. Najväčší priestor si poisťovne nechávajú v takzvaných obchodných zľavách – ide o ceny pre klientov, ktorí sa rozhodnú po rokoch odísť, prípadne sa im výška ceny nepozdáva. Hrozba výpovede je ešte stále v niektorých poisťovniach výborným obchodným ťahom. Jeden z redaktorov TRENDU tak po desiatich rokoch v tej istej poisťovni len hrozbou výpovede ušetril na PZP 60 eur – viac ako tretinu celého poistného.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?