Boj o automobilový triumf pokračuje. Po amerických firmách Ford a GM prišli na rad japonské automobilky na čele s Toyotou. No posledné slovo chce mať nemecká automobilová skupina Volkswagen (VW).

Po dobytí domáceho a neskôr i európskeho trhu mieri na svetový trón. Podriaďuje tomu aj medzinárodnú expanziu. Len odbytová masovosť a orientácia na európsky trh už nestačia. V ostrom konkurenčnom boji rozhoduje okrem efektívnej výroby aj pozícia na najrýchlejšie rastúcich trhoch sveta a pestrosť i škála produkcie. Pod strechou VW Group sú už značky VW, Audi, Bentley, Seat, Škoda či výrobca úžitkových vozidiel Scania. V roku 2011 bude do portfólia začlenená aj ikona vo výrobe luxusných športových vozov Porsche.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa