Väčšina ľudí si zakladá firmu s vášňou pre vec. Presnejšie pre technológiu. Teda nie s vášňou pre zákazníka, hovorí marketingový expert Scott McKain. To, čo prišiel prednášať na nedávnu konferenciu Big Ideas for CEE v Bratislave, možno zmení názory podnikateľov na biznis. Ale veľmi pravdepodobne ich to prinúti zamyslieť sa nad sebou. Pretože firma – podľa S. McKaina – vyzerá presne tak ako ten, kto ju vedie.

Venujete sa tomu, ako sa má firma odlíšiť od zvyšku trhu. Ako to spraviť najefektívnejšie?

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa