Benefity nového palubného systému, ktorý je jednou z hlavných noviniek ponúkaných SUV-kupé, boli citeľné aj v reálnej premávke, keďže som pri nabíjaní chvíľami dosahoval výkon 173 kW, ktorý bolo vozidlo schopné udržať niekoľko minút. Potom klesal na úrovne v rozmedzí od 80 kW do 100 kW.
Už samotný fakt, že Enyaq dokáže nabíjať batériu výkonom 170 kW, je pre tento model veľký krok vpred. Počas dlhodobého testovania variantu iV 60 som mu vyčítal práve neschopnosť dosiahnuť svoj plný výkonnostný potenciál pri nabíjaní, vozidlo zväčša energiu do akumulátora dodávalo maximálnym výkonom 60 kW.
Dojazd 450 kilometrov
Vozidlo som zväčša nabíjal v rozmedzí od 20 do 80 percent, pri dlhých cestách som však konektor CCS nechával zasunutý aj dlhšie, niekedy aj do 100-percentného stavu nabitia batérie. Aj pri akumulátore nabitom nad 90 percent SUV-kupé dokázalo držať nabíjací výkon okolo 37 kW, čo je slušná cifra.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?