Vlastnou cestou sa volá magazín, ktorý vydáva akciovka Rodinný pivovar Bernard. Rovnakými slovami sa začína poslanie firmy, ako ho pred niekoľkými rokmi naformulovali zamestnanci pivovaru: vlastnou cestou k poctivému českému pivu.

Hoci na jednom z bilbordov vidno spolumajiteľa a generálneho riaditeľa firmy Stanislava Bernarda „na stráži proti europivu“, v rozhovore sa o ňom nevyjadruje opovržlivo. Len ho považuje za nudné. Zdôrazňuje, že za tou vlastnou cestou k dobrému pivu vidí najvyššiu kvalitu, akú je pivovar schopný robiť. Za cieľovú skupinu považuje ľudí, ktorí sú aktívni, pozitívni, majú radi svoj život, prácu a priateľov. „Takých, ktorým život vonia a sú tak trochu barokoví,“ hovorí tento muž, sám dosť barokový, aby v tom mal jasno. A dodáva, že títo ľudia vďaka svojim vlastnostiam zarábajú dosť na to, aby si mohli kúpiť pivo Bernard. To sa všade hýbe na vrchnej cenovej hranici. Podľa neho je zbytočné určovať si cieľovú skupinu, ako je to v brandži zvykom: vek, príjem, vzdelanie... „Na to kašleme,“ hovorí S. Bernard. „Môžeme predsa naraziť na dvadsaťročného starca a šesťdesiatročného mladíka.“

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa