Prikážeme vetru aj dažďu, sľubovali by najradšej ministri ľavicovo profilovaných vlád. No vedia, že hlavná zásada populistického marketingu odporúča ešte radšej signály, že bránia peňaženky svojich voličov. Podľa možnosti pred veľkými korporáciami, ktoré „obyčajný“človek rád vidí prichádzať o peniaze. Aj keď účet môže na konci platiť niekto iný.
A tak, ak niekedy vláda reguláciou zníži domácnostiam a malým podnikateľom ceny za elektrinu, mali by si ušetrené eurá hádzať do pokladničky a usporiť. Možno ich ešte budú potrebovať. Vlastne, možno to mali urobiť už v roku 2009. Keď im vtedy ministerstvo hospodárstva vedené nominantom Smeru a aj terajším členom vlády Ľubomírom Jahnátkom „šetrilo“ peniaze, ale využitím všeobecného hospodárskeho záujmu prekročilo svoje právomoci.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?