Pretože populárne porovnania nestavajú vedľa seba reálne výsledky, ale ich čiastkové efekty. Napríklad domy, autá či drahé výstrelky ľudí, ktorých síce niekto nazýva podnikateľmi, hoci k peniazom neprišli úspešným napĺňaním požiadaviek zákazníkov, ale utajenými či dokonca viditeľnými podvodmi. Ani krátkodobé čísla, čiastkové výsledky, pohyb ceny akcií na burze, ktoré môžu priniesť manažérovi bonusy, neznamenajú, že vedie úspešnú firmu. Ak ju o rok-dva všetci spoznajú najmä preto, že krachujú dodávatelia, ktorým nezaplatila.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?