V čase keď sládkovičovské Fekollini začínalo, bol slovenský trh s plnenými bagetami a sendvičmi rozdelený medzi malé regionálne firmy. Každá si strážila čerpačky v niekoľkých mestách v najbližšom okolí.

Jedinou spoločnosťou, ktorá v tom čase zaberala v krajine väčší priestor, bola banskobystrická Jabi. No tá neskôr zanikla, trh sa konsolidoval. Množstvo malých hráčov zmizlo, silnelo len zopár najväčších. Okrem sládkovičovského Fekollini aj košické Leopardee. A pôvodne kremnické Grotto, ktoré sa však vlani po finančných problémoch dostalo do reštrukturalizácie. A spojilo sily v spoločnej obchodnej aliancii práve s východoslovenským konkurentom. „Kto nefunguje maximálne efektívne, zanikne. Preto som vytvoril v biznise s bagetami partnerskú alianciu s Leopardee,“ povedal pre TREND začiatkom roku majiteľ Grotta Ivan Ostrihoň (TREND 5/2013). Niekoľko posledných rokov je už domácou jednotkou práve Fekollini s dennou produkciou zhruba 65-tisíc bagiet a sendvičov. Po tom, čo sa firme za posledných desať rokov postupne podarilo presadiť aj na vzdialenejších čerpačkách, objavili sa jej bagety a sendviče i na regáloch supermarketov veľkých obchodných reťazcov, neskôr aj v zahraničí. Spoločnosť, ktorá zamestnáva celkovo 230 ľudí, sa tesne po prelome milénia presťahovala do fabriky na okraji Sládkovičova.