Lenže... vlani Vitara absolvovala metamorfózu, ktorú v našej zemepisnej šírke nazývame ľahkou modernizáciou. Neobišla zovňajšok, preorala ponuku pohonných jednotiek, na palubu pribudli ďalšie moderné technológie a asistenčné systémy.
Z môjho pohľadu za najvýznamnejšiu novinku považujem, že autori bestsellera vymenili v zostave motorov pôvodné 1,6-litrové štvorvalce – atmosféricky plnený benziniak aj turbodiesel. Po novom pod prednou kapotou Vitary alternujú len prepĺňané benzínové štvorvalce Boosterjet 1,0 l (82 kW/112 k) a 1,4 l (103 kW/140 k).
Nostalgia ma opantáva pri spomienke najmä na naftovú Vitaru 1,6 DDIS (88 kW/120 k) 4WD, ktorú som jazdil v roku 2015. Nameraná priemerná spotreba 4,7 l/100 km je doposiaľ jeden z najnižších rezultátov vôbec, aký som s testovanými autami na zaužívanom okruhu zaznamenal.
Chutnučko uhladená...
Mám ju pred sebou. Faceliftovaná Suzuki Vitara 1,4 l Allgrip vyzerá po facelifte ešte sviežejšie. Je to hlavne zásluha porcie chrómu na novej maske chladiča s vertikálnymi lamelami. Členitejšie sú otvory náporového chladenia a denné svietenie prizdobil zrkadliaci dekóor.
Nápadnejšiu grafiku
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?