Kupovať byt na Slovensku stále nie je slasť. Aj keď hľadanie a zariaďovanie nového bývania patrí k najromantickejším snom a priemerný človek sa k nemu dostane raz, dvakrát, nanajvýš trikrát za život. Ak sa na to odhodlá, čakajú ho ohlupovanie reklamou, zahmlievanie cenníkov, finty developerov s vybavením či kategorizáciou, zle navrhnuté alebo remeselne sfušované byty, nedokončené okolie. Developeri si zväčša stále neodvykli od čias, keď mohli zákazníkov prehadzovať vidlami.
Aj teraz sa ich ešte pokúšajú nabrať na vidly a hodiť tam, kam ich potrebujú dostať. No ľudia sa už správajú inak. Zrazu si uvedomujú hodnoty, ktoré držia v ruke, pretože zacítili pach krízy a toho, ako ľahko o ne môžu prísť. Tak ako sa úcte k zákazníkom učia predajcovia áut, hotelieri či prevádzkovatelia reštaurácií preto, že klientov je málo, prišiel čas aj na výrobcov bývania.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?