Posledná reklama v komerčnom bloku pred začiatkom filmu v jednom z bratislavských multiplexov: Na veľkom plátne sa objaví najvýraznejší maskot slovenskej reklamy tento rok, chlapec Dedé z Juhoafrickej republiky. Kinosálu na pár minút ovládne tiché šomranie publika, ktoré všetky ostatné reklamy prehrýzlo bez výraznejšej reakcie. Televízny spot spojených operátorov T-Com a  T-Mobile, nasadený už v polovici októbra, sa mnohým po pol druha mesiaci zrejme prejedol. Víťazná Kampaň mesiaca ukázala, že aj použitý nápad sa dá s úspechom zrecyklovať ešte raz.

Vianočné šomranie

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa