Priniesť príbeh do reklamy na zubné kefky a pasty nebýva zvykom. Firmy v tomto segmente uprednostňujú zubárov v bielych plášťoch, ktorí produkty ospevujú priamo vo svojich sterilných ambulanciách. Značka Curaprox sa pokúsila predať zubné kefky, ktoré zrejme nepatria k najobľúbenejším predmetom v kúpeľni, odlišne. Zákazníkov oslovila TV spotom postaveným na dávke lásky a jemnom humore. Porota ankety Kampaň mesiaca týždenníka TREND a servera Mediálne.sk označila reklamu za najlepšiu kampaň za február 2013.

Kefky so srdcom

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa