Teda banky druhej generácie. No išiel ešte ďalej a sociálne siete predstavil ako nástroj na preverovanie klientov. Dochvíľnosť zákazníka pri platení účtov, sklon byť v mínusovom zostatku, pobyt na sociálnej sieti a schopnosť dohodiť priateľov banke. To všetko sa dá cez správny algoritmus vyčítať zo statusov klienta. A napríklad overovanie finančnej situácie klientov cez sociálne siete pomaly, ale isto smeruje aj na Slovensko.
Prvé lastovičky
„Vážne uvažujeme aj nad priradením sociálnych sietí ako doplnkovej formy overovania bonity žiadateľov o úvery,“ opisuje plány Home Creditu, jednej z najväčších splátkových spoločností na Slovensku, hovorkyňa Zuzana Bienvenu.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?