Meranie návštevnosti slovenských webstránok bude od januára aj počas nasledujúcich troch rokov prebiehať v zabehnutých koľajach. Asociácia združujúca najväčšie slovenské weby a niekoľko agentúr IAB Slovakia si začiatkom augusta definitívne vybrala firmu, ktorú bude zabezpečovať audit AIMmonitor. Kým v Česku americký ComScore vystriedal konzorcium Gemius – Mediaresearch, na Slovensku budú tieto dve firmy naďalej poskytovať dáta o používateľoch. Staronoví dodávatelia postupne ponúknu aj ďalšie údaje o návštevníkoch internetu zo Slovenska. Koľko používateľov má Google, YouTube či Facebook, zostane naďalej neznáme.

Bez porovnania

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa