MALOOBCHOD Slováci si obľúbili vernostné karty obchodníkov, ktorí svojim klientom ponúkajú rôzne zľavy alebo iné výhody. Z prieskumu agentúry TNS Slovakia vyplynulo, že karty vlastnia viac než štyri pätiny obyvateľov nad 15 rokov. „V priemere vlastnia Slováci tri vernostné karty. Medzi najvyužívanejšie patria karty obchodných reťazcov, v ktorých ľudia najčastejšie nakupujú,“ uviedla agentúra. Jednotkou na trhu s výrazným náskokom pred konkurenciou je maloobchodný reťazec Tesco, ktorého klubovú kartu využívajú takmer tri štvrtiny ľudí zapojených do vernostných programov. Aj na ďalších miestach skončili reťazce, ktoré sa zaoberajú hlavne predajom potravín. Štvrtina respondentov používa vernostné karty siete Coop Jednota, pätina kartu reťazca Billa.
Ničnerobením za rok zarobil takmer 80-tisíc eur. Klienti si cenu za jeho služby určujú sami
Štyridsaťjedenročný Japonec ponúka riešenie na jednu z pandémií 21. storočia. Ročne eviduje približne tisíc žiadostí