Štatistiky potvrdzujú skutočnosť, že v roku 2009 došlo k poklesu veľtrhových výkonov. Táto tendencia sa prejavila v celej Európe. Keď hľadáme zvyčajnú reakciu vrcholových manažérov na turbulentné krízové prejavy globalizovanej ekonomiky, zvyčajne sa stretneme s tým, že poznajú jediný typ reakcie: úspory – najčastejšie zavádzané plošne, bez ohľadu na význam danej položky z hľadiska budúcej stratégie oživenia trhov. Najčastejšou reakciou nepripravených a nedostatočne vzdelaných manažérov, ktorí si nevytvorili dostatočné rezervy pre náhle trhové zmeny, sú obmedzovanie rozpočtu na inovácie, na vývoj nových výrobkov a marketing. Tým si sami vytvárajú bariéry úspešného prekonania krízy a dynamického vstupu do pokrízového obdobia prosperity.

Manažérske omyly

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa