Slovenskí topmanažéri sa pozerajú dopredu. Poučení krízou identifikujú prekážky, ktoré im bránia zvládnuť novú situáciu v biznise. Nie všetko však možno prekonať manažérskymi metódami, mnoho závisí od pravidiel, ktoré pre podnikanie nastavuje štát. Nízka vymožiteľnosť práva, klientelizmus a korupcia patria medzi najvážnejšie prekážky biznisu na Slovensku. Zhodli sa na tom uplynulý utorok účastníci TREND konferencie TOP manažment 2010. Na stretnutí sa zúčastnili aj štyria ministri, ktorí majú výrazný vplyv na formovanie podnikateľského prostredia. Spoločne si minútou ticha uctili pamiatku zavraždeného právnika Ernesta Valka.
Konferencia otvorila sériu podujatí, ktorými týždenník TREND ocenil úspech slovenských firiem a ich lídrov. Večer na slávnosti TREND TOP v Slovenskom národnom divadle už po pätnásty raz odovzdal výročné ocenenia tým najlepším – manažérovi, poisťovni, banke a firme roka. Pozvanie prijalo okolo päťsto hostí a víťazom prišli po dlhšej odmlke zablahoželať aj predstavitelia vlády a parlamentu.
Exkluzívnym partnerom TREND konferencií v tomto roku je Tatra banka, generálnymi reklamnými partnermi konferencie TOP manažment 2010 boli Ditec, Opel, SEPS, TNT Express a reklamnými partnermi Ernst & Young, EOS KSI, PosAm a Zlatý Bažant. Partnerom TREND TOP bol Orange Slovensko. (ľj)