Maloobchodný reťazec Tesco sa tento rok rozhodol konkurovať tradičným kresleným zajacom a farebným vajíčkam ohlasujúcim najväčšie sviatky jari prostredníctvom netradičnej veľkonočnej kampane. Do popredia vyzdvihol tradičný slovenský zvyk – oblievačku, pri ktorej každoročne bojuje ženské pohlavie s mužským. Vtipný TV spot mal slovenským ženám ukázať, ako sa čo najlepšie ubrániť pred šibačmi. Komunikácia vybočila na pomery Tesca z radu nielen pre humorný motív, ale aj silné prepojenie na internet. Koncept zo všetkých prihlásených reklám oslovil porotu ankety Kampaň mesiaca týždenníka TREND a servera Mediálne.sk natoľko, že mu pridelila status najlepšia Kampaň mesiaca za marec 2013.
Atraktivita za diskont
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?