Kombi strednej triedy s hybridným pohonom na všetky štyri kolesá po svetovej výstavnej premiére na jeseň vo Frankfurte nad Mohanom vstúpilo aj na slovenský trh. Novinka sa v rade 508 navonok vyníma najmä kompletnou plastovou ochranou exponovaných častí karosérie vrátane prahov a výrezov blatníkov. Originálny je aj predný nárazník. Rozmerové parametre podvozkových skupín modifikuje 50-milimetrový nárast svetlej výšky a o 40 mm rozšírený rozchod kolies. Priechodnosť mimo spevnených ciest optimalizujú zmenené nájazdové uhly. Prednú nápravu obhospodaruje vpredu uložený vznetový dvojliter naladený na maximálny výkon 120 kW (163 k) a pohon zadných kolies má na starosti elektromotor (27 kW). Hybridný systém, ktorý kompletizujú akumulátory uložené v batožinovom priestore, ako celok produkuje maximálny výkon 147 kW (200 k) a jeho krútiaci moment kulminuje na hodnote 450 Nm. Mimochodom identickú zostavu pohonu využíva na trh už skôr uvedený Peugeot 3008 Hybrid4. Aj v tomto prípade si vodič vyberá režim jazdy zo štyroch ponúkaných možností – Automatic, 4WD, Sport a Zero Emission (výhradne elektrický pohon). Peugeot 508 RXH akceleruje z pokoja na stovku za 9,8 sekundy a dosahuje maximálnu rýchlosť 213 km/h. Pritom spotrebuje 4,1 l nafty na 100 km v kombinovanom cykle. Predáva sa v jedinej úrovni štandardnej výbavy RXH. Tá obsahuje napríklad plnú bezpečnostnú zostavu včítane šiestich airbagov a ESP, ďalej tempomat s obmedzovačom rýchlosti, palubný počítač, audiosystém, automatickú dvojzónovú klimatizáciu, natáčacie bi-xenónové svetlomety, dažďový a svetelný senzor, predné aj zadné parkovacie senzory, bezkľúčový prístup a parkovanie, systém Stop & Start, polokožený poťah sedadiel aj osemnásťpalcové zliatinové disky kolies... Elektrické ovládanie batožinového priestoru, nezávislé kúrenie, hi-fi systém aj navigácia sú k dispozícii na objednávku. Cena od 41 900 €.