Slovenský rozhlasový trh sa v posledných rokoch dal opísať iba nezáživným hodnotením: je stabilný. Akékoľvek pohyby v segmente rádií tlmil obmedzený počet frekvencií, ktorý by povoľoval vstup nových subjektov. A zároveň objem rádiovej reklamy, ktorej patrí v porovnaní s ostatnými mediatypmi jeden z najmenších kúskov v marketingových budgetoch inzerentov. Na beztak malé ihrisko sa napriek tomu začínajú tlačiť nové projekty, ktorých majitelia sa dostali k frekvenciám iných prepadákových rádií alebo získali prostriedky od neznámych donorov.

Hey! už na cintoríne

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa