Neprejde týždeň, aby sa spravodajskými titulkami neprehnal dáky problém s firmou Google. Raz sú to ponosy vydavateľov novín a kníh, potom upozornenia ochrancov osobných údajov, inokedy zdvihnuté prsty protimonopolných úradov, krik konkurentov či konflikty na štátnej úrovni. Ako leitmotív vo všetkých prípadoch roky zaznieva lamentovanie nad nekontrolovanou mocou internetovej spoločnosti a jej prerastanie do absolútneho monopolu. Spoločný cieľ všetkých dotknutých inštitúcií, firiem i jednotlivcov je hľadanie pák na reguláciu internetového gigantu. Hlúposť, hovorí mediálny analytik, profesor a bloger Jeff Jarvis. Kacírsky tvrdí, že Google má vo svete, naopak, stále príliš slabý vplyv. No nie v zmysle veľkosti spoločnosti, ale v šírení know-how a spôsobu myslenia. „Googlethink“ je to, čo podľa Jarvisa biznisu, inštitúciám i celej spoločnosti do veľkej miery chýba. V knihe What Would Google Do? vysvetľuje prečo.

Ako prežiť

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa