Segmentácia, drobiaca trh na čoraz menšie a špecifickejšie zákaznícke skupiny, je medzi marketérmi veľký hit. Evidentne sa jej chytili aj v Panasonicu. Cieľovou skupinou pre jeho nový rad LCD displejov, LFE6, sú prevádzkovatelia veľkých obchodných a spoločenských priestorov. Dvojica modelov, 50-palcový a 42-palcový, ich má zaujať nízkou spotrebou energie, nízkou hmotnosťou a štýlovým minimalistickým dizajnom, ktorý neprekáža pri inštalácii v obmedzených priestorových podmienkach. Rámček okolo obrazovky je široký len deväť milimetrov a hrúbka zariadenia nepresahuje päť centimetrov. Vstavané reproduktory majú mriežku na zadnej strane zariadenia. Displeje radu LFE6 majú full HD rozlíšenie, ledkové podsvietenie a v eco režime podľa výrobcu dokážu znížiť spotrebu energie o jednu tretinu bežnej úrovne, čo šetrí prevádzkové náklady. Monitory sú uspôsobené na príjem signálu cez HDMI a DVI-D rozhranie či z ethernetovej počítačovej siete.

Úzke a úsporné