Skoro dve desaťročia stál na čele stavovskej organizácie autobrandže Jozef Uhrík. V apríli sa stal čestným prezidentom, výkonným šéfom premenovaného Zväzu automobilového priemyslu SR je Jaroslav Holeček, ktorý rovnako prišiel z topmanažérskej pozície v nemeckom Volkswagene. Vie, že po rokoch rozvoja čaká autobrandžu nová úloha. Zabezpečiť jej konkurencieschopnosť. Najmä vnútri automobiliek, ktoré na Slovensku vyrábajú. „Volkswagen, PSA i Kia bojujú o zákazníka na trhu. No každá z týchto fabrík prežíva najväčší boj vnútri materskej skupiny. Bojuje o každý produkt, ktorý by mohol zlepšiť jej portfólio.“

Ako v tom pomáha zväz?

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa