Slovenskí potravinári sa sťažujú, že štát dostatočne neinvestuje do marketingovej podpory značky kvality. Z obáv pred revanšom úradníkov to síce nehovoria nahlas. No výsledkom podľa nich je, že spotrebitelia značku takmer nepoznajú. A teda modro-červené logo pri nakupovaní do úvahy neberú.

Obchodníci dokonca ani nesledujú, aké podiely má značka na trhu. Dôvodom je, že niečo začnú sledovať až vtedy, keď to má význam. Zo skúsenosti z iných krajín vedia, že ak by sa so značkou pracovalo lepšie, po šiestich rokoch existencie mohla mať na trhu zhruba pätinový podiel.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa