V súčasnosti nestačí vyrobiť kvalitný výrobok. V záplave tovaru a ponuky víťazia firmy, ktoré dokážu vyrábať a ponúkať svoje služby flexibilne – čiže dokážu reagovať na požiadavky každého zákazníka a ušiť mu výrobok či službu na mieru. Masovej výrobe štandardných výrobkov totiž odzvonilo. V súčasnosti ide o dôsledné uplatňovanie stratégie diferencovaného riadenia vzťahov so zákazníkom – individualizovaná obsluha zákazníkov je aj na Slovensku známa pod skratkou CRM (Customer Relationship Management).
Publikácia autorského kolektívu, na čele s renomovanou autorkou viac než 200 monografií, v ucelenej forme vysvetľuje, čo je podstatou takejto diferencovanej stratégie a aké sú jej základné piliere – hodnota pre zákazníka a hodnota zákazníkov pre podnik. Venuje tiež pozornosť hodnotovému manažmentu, spočívajúcemu v odhaľovaní, vo vytváraní, v dodávke a ďalšom zdokonaľovaní hodnoty pre zákazníkov, diferencovane podľa prínosu jednotlivých zákazníkov pre podnik. Procesný prístup k riadeniu vzťahov so zákazníkmi na báze diferencovaného hodnotového manažmentu, tak ako ho približuje publikácia, doteraz v českej odbornej literatúre nebol publikovaný.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?