Nová generácia Volkswagenu Amarok si zachováva kvality svojho predchodcu, pričom prináša aj niečo extra – prémiové prvky vo všetkých aspektoch od štýlu až po celkový dojem. Jeho vyhotovenie a kvalita spracovania skvele rozvíjajú charakter úžitkového vozidla a posúvajú ho na novú úroveň.

Niekoľko slabín

Kabína má však aj svoje slabšie miesta. Jedným z nedostatkov v interiéri je lakťová opierka, ktorá nie je nastaviteľná tak, ako by som v tejto cenovej kategórii a navyše v aute pre profesionálnych šoférov očakával. Nie je to jediný ergonomický problém, ktorý mi prekáža. Zmenil by som aj dotykové ovládanie klimatizácie, ktoré
– aspoň podľa mňa – v pracovnom aute tejto kategórie nemá čo hľadať. Treba však zdôrazniť, že Ford, s ktorým Volkswagen na vývoji novej generácie Amaroku spolupracoval, má excelentné hlasové ovládanie a teplotu si tak viete prispôsobiť aj hlasom. Nemusí to však vždy stačiť.

Občas som narazil na problémy s pripojením smartfónu cez rozhranie CarPlay, ale všeobecne to nebolo nič nezvyčajné. Drobné komplikácie sa dnes vyskytujú bežne, obzvlášť v nových autách. Amarok disponuje slušnou prepravnou kapacitou, naložiť naň môžete viac ako tisícku kilogramov. Predná časť kabíny je k pasažierom veľmi štedrá aj rôznymi odkladacími priestormi. Vzadu je miesta menej, čo je pre vozidlá tohto segmentu bežné. Osobne som sa zmestil aj dozadu za svoju šoférsku sedačku, ale priestor na kolená bol celkom tesný. Vyššie postavy môžu mať problémy napríklad aj v oblasti hlavy. Na občasné prepravovanie ľudí na zadných sedadlách je však ich kvalita adekvátna.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa