Automobilka Peugeot sprístupnila prvé informácie o svojom špičkovom deriváte strednej triedy. Crossover postavený na báze nového radu 508 nesie aj príznačné typové označenie Peugeot 508 RXH. Jeho karoséria typu kombi sa od modelu 508 SW navonok líši najmä vyššou siluetou, prepracovanou maskou chladiča, novým predným nárazníkom so zakomponovanými zvislými LED pásmi, ale aj ochrannými plastovými lemami karosérie. Medený farebný odtieň, ktorý karosériu individualizuje, nachádza uplatnenie aj na dekoratívnych prvkoch interiéru. Siločiary prvého francúzskeho allroadu sa pretínajú pod prednou kapotou, kde pozíciu pohonnej jednotky zaujal diesel-elektrický hybrid. Kombinuje vpredu naprieč uložený turbodiesel 2,0 HDi (120 kW/163 k) s elektromotorom (27 kW/37 k). Kým spaľovací štvorvalec poháňa predné kolesá, elektromotor má na starosti zadnú nápravu. Súhrnný krútiaci moment kulminuje na hodnote 450 Nm. Táto interesantná zostava (využíva ju aj Peugeot 3008 Hybrid4) disponuje štvoricou jazdných režimov – Auto, Sport, Offroad a Electric. To znamená, že Peugeot 508 RXH patrí do kategórie full hybrid, a tak dokáže jazdiť na čisto elektrický pohon. Hodí sa predovšetkým v mestských aglomeráciách. Zároveň prispieva k pozoruhodne nízkej priemernej spotrebe 4,2 l/100 km v kombinovanom cykle aj redukovanej hodnote emisií 109 g CO2/km. Úroveň modelu umocňuje štandardná výbava. Má obsahovať napríklad presklenú panoramatickú strechu, bezkľúčový prístup a štartovanie, head-up displej, akusticky odolné vrstvené sklá bočných okien, navigáciu WIP Nav Plus, sedadlá potiahnuté Alcantarou aj osemnásťpalcové disky kolies z ľahkých zliatin. Keď na jar v roku 2012 Peugeot 508 RXH uvedú na trh, bude konkurovať vozidlám podobnej koncepcie (Audi A4, Subaru Outback), ale aj automobilom typu SUV s porovnateľnou cenovou úrovňou. Svetovú výstavnú premiéru absolvuje začiatkom jesene na frankfurtskom autosalóne.