Keď sa v deväťdesiatych rokoch minulého storočia rozšíril internet, všetci sa tešili, že budú mať odrazu jednoduchý prístup k neskutočnému množstvu informácií. Neskôr väčšina ľudí pochopila, že dostupných informácií je priveľa a že bez dobrého nástroja nás poľahky zahltia. S komunikáciou vo firmách je to podobné. Odrazu máme všetci priveľa komunikačných kanálov, a tak sa silou-mocou snažíme ubrániť komunikačnému preťaženiu.

Dobrý príklad je e-mail, ktorý v ostatnej dekáde zásadne zmenil spôsob, akým ľudia vo firmách komunikujú a spolupracujú. Málokto si pritom v záplave e-mailov, ktoré denne dostáva, stihol všimnúť, že časy, keď bola elektronická pošta výrazným prínosom pre produktivitu, sa skončili. Pravda je taká, že e-mail, bez ktorého si väčšina z nás nevie pracovný deň predstaviť, dnes s veľkou pravdepodobnosťou znižuje našu efektivitu.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa