Vlani sa na frankfurtskom autosalóne predstavila Honda Civic vo svojom v poradí už deviatom generačnom vyhotovení. Svojím zjavom pokračuje v kurze ostentatívnej moderny, ktorú manifestoval už predchádzajúci model, palivovú nádrž si aj naďalej vozí pod prednou časťou kabíny a v trojčlennej zostave štvorvalcových pohonných jednotiek je celkom nový len vznetový agregát 2,2 i-DTEC (110 kW/150 k), kým oba benzínové 1,4 i-VTEC (73 kW/99 k) a 1,8 i-VTEC absolvovali modernizáciu. My sme vyskúšali verziu vybavenú zážihovou jedna-osmičkou, ktorá bola aj v minulosti najžiadanejšia.

Honda Civic si počas svojej prítomnosti na európskych trhoch vždy uchovávala imidž športovo ladeného kompaktu. Preto nás zaujímalo, či si aj po generačnej zmene obháji takto definovaný charakter.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa