Na televíznom trhu, ktorý po celom svete zažíva prepad tržieb až v desiatkach percent, sa nájdu aj imúnni hráči. Šance na uniknutie poklesu výdavkov zvyšuje, ak príjmy televízie nepochádzajú z reklamy. To je, podľa tvrdenia jej manažmentu, prípad silnej pay-TV značky HBO. Stanica je podľa svojho prezidenta Richarda Pleplera „opatrne optimistická“. Minulý štvrtok v Pasadene uviedol, že spoločnosť, známu kvalitnými seriálmi, zachraňujú silné predaje DVD a iba slabé náznaky odlevu predplatiteľov. Tých má HBO podľa denníka LA Times po celom svete okolo 30 miliónov. Medziročne sa počet mierne zvýšil. HBO je napriek tomu opatrné. Na výrobe programu nemieni šetriť, ale ani zvyšovať rozpočet. Pravda, vlastná tvorba tvorí len malý podiel vo vysielaní, väčšinu zapĺňajú filmy. Platený filmový kanál podľa LA Times testuje aj nové vody. Päťtisíc domácností amerického káblového operátora Comcast testuje online službu HBO Go, ktorá predplatiteľom televízie poskytuje internetový prístup k 650 hodinám programu. (tc)