Nie brandžou, lebo tá o problémoch najstaršej a jednej z najväčších cestoviek vedela už roky, ale pre verejnosť chtivú dovoleniek to bol šok. Pretože komu zveriť zorganizovanie „najkrajšieho času v roku“, ak nie spoločnosti, ktorá má vyše storočnú tradíciu a je druhá najväčšia na svete.

Môže sa niečo podobné, len v menšom, stať aj na Slovensku? Najväčšie a najúspešnejšie slovenské cestovné kancelárie sa dajú považovať tiež za tradičné, sú takmer také staré ako republika, vznikli v polovici 90. rokov minulého storočia. Pritom nijaké odvetvie sa z pohľadu konečného spotrebiteľa za posledných desať rokov nezmenilo tak ako práve cestovanie.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa