Turci nakoniec predsa len nezlikvidujú domácich televíznych tvorcov. Telenovela Tisíc a jedna noc, ktorou Markíza zlepšila svoju jarnú výkonnosť, poznačila trh menej než pred niekoľkými mesiacmi varoval v rozhovore pre TREND (11/2011) šéf konkurenčnej TV Joj František Borovský. Turecký seriál stratil značnú časť divákov po nástupe reklamne dôležitej novej televíznej sezóny plnej premiér a noviniek. A kým v prvej polovici roka obe televízie skočili na veľké nákupy po tovar z Istanbulu, svoje úlovky v tých najexponovanejších časoch predsa len nepustia. Ratovať čoraz horšiu sledovanosť Slovenskej televízie sa snaží aj prvý manažment RTVS. Napriek zlej finančnej situácii estévéčka vyrukovala s jedným z najdrahších slovenských seriálov. A za milión eur vykúpila z TV Joj známeho šéfkuchára.
Menej očí na Turkoch
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?