Keď v roku 2000 zomrel 44-ročný americký multimilionár Mark Hughes, týždenník Time pridal k jeho spoločnosti Herbalife aj prívlastok „kontroverzná“. Dôvodov mal viacero. M. Hughes ju začal budovať ešte v roku 1980, keď priamo zo svojho auta predával prostriedky na chudnutie. Svojich zákazníkov neoslovoval zvyčajným spôsobom, v nákupných centrách. Sieť jeho spolupracovníkov ich atakovala priamo, v ich domovoch. Už o dva roky neskôr dosiahli tržby Herbalife dva milióny dolárov. V roku 1985 čelil obvineniam z nepravdivých tvrdení o účinnosti predávaných produktov. Súd sa skončil 850-tisícovým vyrovnaním, hoci firma nepriznala žiadne pochybenie.

Výkonnejší ako technológie

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa