Značka SOR Libchavy pomaly získava významné postavenie v predajoch autobusov v bývalom Československu. Okrem toho, že autobusy z Libchav sú úsporné, majú nižšiu hmotnosť oproti konkurencii, sú aj často lacnejšie (TREND 36/2010). V Bratislave trolejbusy Škoda, ktoré sú vlastne prerobené z autobusu SOR a Škoda tam dodáva pohon a elektrické časti, vytendrovali až na druhýkrát. Prvý tender na nákup trolejbusov za 70 miliónov eur zrušil Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO) v marci tohto roka. Úradu sa nezdali podmienky, ktoré boli pre ďalších záujemcov okrem SOR diskriminačné. Výrobcovia napríklad potrebovali potvrdenie o schválení typu každého trolejbusu. Také majú iba v Banskej Bystrici, Žiline a Prešove jazdiace Škody a Solarisy. Bodovanie technických parametrov označilo ÚVO rovnako za diskriminačné. Zvýhodnené mali byť trolejbusy s vyšším počtom dverí, čo nahrávalo jedine Škode so SOR. V druhom opakovanom tendri v júni tohto roka už technické parametre nemali takú váhu ako cena. Škoda však získala za ne viac bodov ako Solaris, ktorý v elektronickej aukcii zastal na sume 44,1 milióna eur. Škoda vyhrala so 41,62-miliónovou ponukou. Dopravný podnik však odmieta zverejniť, o koľko je cena nižšia ako v prípade prvého tendra, kde bola Škoda sama.
Radosť z práce sa už nenosí. Mileniáli a generácia Z sú viac na peniaze a kariérny postup
Pragmatický prístup k práci u mladých spôsobili ekonomické a sociálne faktory