Tento obrázok poskytovala turistická Bratislava roky. Nie že by sa situácia zrazu dramaticky zlepšila, poznateľnosť mesta aj krajiny je na zahraničných trhoch stále dosť slabá. Ako hovorí výkonná riaditeľka oblastnej organizácie cestovného ruchu Bratislava Tourist Board Michaela Potočárová, „ešte stále je bežné, že rokovania začíname s mapou Slovenska, prípadne krajín V4, a vysvetľujeme, že sme blízko Viedne a Budapešti, aby sme novinára alebo touroperátora naviedli, kde sa Bratislava nachádza“.
Ale predsa len – viditeľné náznaky toho, že aj Bratislavu začali objavovať nielen tí, ktorí sem musia ísť (za biznisom), ale aj tí, čo chcú (za oddychom), už existujú. Potvrdzujú to aj štatistiky za minulý rok, informácie od hotelierov, ale aj skúsenosti z ulíc, kde prestávajú byť turisti (okrem tých z lodí) bielymi vrana- mi.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?