Minulú sobotu sa v slovinskom Portoroži skončil reklamný festival Golden Drum 2011. Slovenské agentúry si odniesli tri ceny. Najviac bodovala malá digitálna agentúra Triad Advertising. Získala Grand Prix aj zlato za prácu Google Analytics ako médium pre zadávateľa Riešenia.com. Agentúra urobila médium z nástroja na meranie návštevnosti, do ktorého dostala inzertný odkaz na web zadávateľa. Agentúra Wiktor Leo Burnett získala striebro za kampaň pre klienta Orange s názvom Šťastný puk. Operátor ako oficiálny partner MS v hokeji nechal na jar putovať puk pokrstený Petrom Šťastným po viac než 50 slovenských mestách. Tí, ktorí nemohli vidieť puk v ich meste, mohli posielať svoju „trochu šťastia“ pre hokejistov prostredníctvom webu. Na konci púte skončil puk v rukách rozhodcu, ktorý ním vhodil úvodné buly na prvom zápase so Slovinskom.