Nový Trabant má ešte ďaleko k sériovej výrobe, ale aj tak je hlavnou hviezdou domáceho autosalónu. Od modelu Herpy, ktorá priviedla pred dvoma rokmi na svet myšlienku znovuzrodenia východonemeckej automobilovej legendy, sa frankfurtský prototyp značne líši. Má dlhší rázvor a trojdverovú karosériu. Elektromotor pod kapotou s výkonom 45 kW by mal dať zabudnúť na niekdajšie dymiace trabanty s dvojtaktným dvojvalcom. Prototyp má dojazd 130 km a energiu čerpá z najmodernejších lítiovo-iónových batérií. K sériovej výrobe však chýba zatiaľ to najdôležitejšie – solventný investor.
Rozhovor
Sumár týždňa: Automobilový sektor ťahá ekonomiku, ale dlhodobá perspektíva nie je pozitívna
Česi majú akciovú burzu, Slovensko nie. Aj preto Slováci investujú takmer len do nehnuteľností