Fungovanie mnohých médií, agentúr a marketérov aj za ostatný rok trápi a najmä otázka, ako rásť alebo sa aspoň udržať na trhu, na ktorý sa valia správy o krachujúcich ekonomikách, o končiacom eure a priškrtených komunikačných budgetoch. Označiť tvrdé podmienky v tejto brandži za top udalosť posledných mesiacov by po niekoľkých rokoch bolo otrepané – stalo sa to realitou. Jej následok bol napríklad rastúci vplyv Time Warnera v skupine CME, ktorá sa už nezaobišla bez finančnej injekcie.

Že aj v ťažkých časoch je priestor pre rast a nové nápady, dokazuje napríklad megakoncern Google, ktorý považoval za perspektívne založenie pobočky na Slovensku. Alebo start-up Piano Media. Jeho riešenie spoplatnenia webu síce výrazne nevykompenzuje straty printov, ale ukazuje cestu pre nový digitálny biznis, ktorý už nie je obmedzovaný hranicami v Bergu či Hodoníne. TREND si ako Top udalosť posledného roka napokon vybral kontroverznú kampaň 99 percent. Pretože svojím spôsobom vniesla život do nezáživných politických kampaní a zároveň ukázala, kam sa niektoré médiá nechajú v ťažkých časoch dotlačiť.

Top udalosti v médiách a reklame 2011/2012

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa