Salesforce
Salesforce Zdroj: Salesforce
Ide o jeden z najobľúbenejších cloudových CRM systémov. V prehľadnom prostredí sa dá pracovať na zlepšovaní predaja, služieb, marketingu, obchodu a kolaborácie. Všetko sa točí okolo spracovania čo najväčšieho objemu dát v takej forme, aby pomohli robiť správne rozhodnutia. Či už o vytvorení ideálneho vzťahu s klientmi alebo aby sa viac predávalo toho, čo je práve vhodné.
Napríklad formou Journeys, keď Salesforce vytvorí podrobný časový harmonogram a navrhuje, kedy aký krok urobiť. Napríklad poslať e-mailovú ponuku, o tri dni neskôr poslať buď poďakovanie, alebo inú ponuku, následne sa dopytovať esemeskou a zlepšiť cielenie na daného zákazníka o ďalšie dva dni. Ako pri ostatných podobných aplikáciách, aj pri Salesforce stačí len vedieť prihlasovacie heslo.