Šport a rodinné aktivity v Tatrách, dobré jedlo a wellness v hoteli Kempinski. Po kampani v televízii, tlači a outdoore chce Tatry Mountain Resorts (TMR) zabodovať aj v slovenskej blogerskej komunite. Prostredníctvom blogu Patrika Tkáča na Sme.sk. Spravodajský portál sa k nemu stavia odmerane.
Spolumajiteľ J&T, jednej z firiem s podielom v Tatry Mountain Resorts, bloguje na Sme od minulého pondelka. Svoj prvý a zatiaľ jediný blog nazval V Tatrách je vždy čo robiť a opisuje v ňom možnosti vyžitia na Štrbskom Plese a v okolí. „Zbytok dňa sme strávili asi hodinovým kŕmením kačíc na plese. To je zadarmo, stojí vás to náklad na rohlík,“ píše napríklad P. Tkáč. Svoje prepojenie na tatranský biznis bloger v texte niekoľkokrát spomína, otvorenú deklaráciu toho, v akej je pozícii voči TMR, na blogu ani v profile neuvádza. Pravidlá blogovania na Sme.sk vyžadujú nerobiť skrytú reklamu vlastnému biznisu a v prípade osobného prepojenia na spomínané firmy takúto súvislosť uviesť. V diskusii pod článkom mu vyčítajú porušenie kódexu blogera. V blogu spomína napríklad kvalitu jedálneho lístka v reštaurácii hotela, ktorý vlastní jeho spoločnosť, alebo upozorňuje na možnosť kúpy akcií TMR na burze. Sme.sk sa rozhodlo príspevok nezobrazovať na titulke portálu ani blogovacej služby.
Blogovať môže ďalej, ak nebude pravidlá rešpektovať, ďalšie opatrenia budú podľa vedenia Sme.sk tvrdšie.