Maloobchodné reťazce pôsobiace na Slovensku veľmi neexperimentujú. Okrem občasnej modernizácie priestorov a vstupu do ďalších miest či nových nákupných centier sa Billa, Ahold, Lidl či Coop držia svojich zabehaných konceptov. S rôznymi variáciami predajných priestorov pracuje iba najväčšia sieť super- a hypermarketov Tesco. Po vlaňajšom štarte expanzie menších predajní s prívlastkom Expres Tesco celkom úspešne upútalo prerobeným hypermarketom v bratislavskej Petržalke. Ten chce zákazníkom ponúknuť niečo „Extra“.

Tesco test

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa