Slovenský televízny trh napriek výraznému poklesu reklamných výdavkov, ktoré neobišli ani TV segment, išiel na plný výkon. Televízia Markíza a jej matka CME spustili nový sesterský kanál Doma. Vysielatelia prešli na mladšiu cieľovú skupinu, ktorá sa nedá uspokojiť iba lacnými telenovelami či kvízmi. Výroba seriálov nepoľavila a nechýbali ani veľké „šouky“. Práve naopak. Vo vyostrenej konkurencii dvoch komerčných televízií sa pokles tržieb nemohol prejaviť na obrazovke. Vysielatelia sa však vynašli – Slovenská televízia tradične štátnymi dotáciami, v komerčnej sfére obnovením česko-slovenského bratstva.
Mladománia
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?