Jej zvýšený podiel a väčšia kvalita sú nevyhnutné predpoklady na to, aby televízie naďalej oslovovali čo najširšie publikum. Na chrbát im totiž dýchajú webové alternatívy, on-demand platformy typu Netflix, ktorý mieri na Slovensko, ale aj skutočnosť, že hlavne mladším divákom nie je lineárny spôsob sledovania obsahu pochuti.

Diváci sa chcú baviť

Komerčné stanice súperia o toho istého diváka, aj preto je rozdielov v ponuke málo. Joj odpozerala úspech Búrlivého vína a priniesla od januára Divoké kone, vlastný seriál rovnakého žánru, ktorým Markíze časť divákov uchmatla a celkovo dotiahla k televízorom väčšie publikum. Obe televízie síce teraz ponúkajú v prime-time prakticky rovnaký produkt, sú však spokojné – dostatok divákov majú oba seriály.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa