Tak ako má svoje veľtrhy stavebný priemysel či cestovný ruch, aj televízna brandža si obzerá novinky a hľadá obchodné kontakty v oblasti programu na jednom veľkom výstavisku. V tomto regióne chodí na budapeštiansky Discop, najväčší stredoeurópsky veľtrh s televíznym obsahom. Návštevníci z televízií, ktorí prišli do maďarského mesta v polovici júna, si museli všimnúť, že hospodárska recesia neobišla ani dodávateľov obsahu. Vlani Discop sršal kreatívnymi upútavkami na nové relácie, ktorým sa nedalo vyhnúť ani vo výťahu či pri nádrži s pitnou vodou. Realita o rok neskôr: ani najväčší predajcovia ako Endemol sa neunúvajú vyčleniť peniaze na podobne rozsiahle promokampane. Na motiváciu televízií muselo vystačiť pár promoplachiet. Veľký televízny hit najbližšej televíznej sezóny z radu nevytŕčal.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?