Len akvizície však nemusia Lenovu stačiť na to, aby sa udržalo v popredí technologických dodávateľov. Rovnako nemôže ostať pri dobrých (čiže nízkych) cenách. „Všetci predávajú za dobré ceny,“ vysvetľuje pre TREND hlavný technologický šéf Lenova Peter Hortensius. Firma podľa neho potrebuje predovšetkým prichádzať s inováciami, ktoré udržia zvyčajne ťažko predvídateľný záujem zákazníkov. V tradičných aj nových segmentoch trhu. Úlohou P. Hortensia je sledovať trhové trendy a zabezpečiť, aby na ne firma bola pripravená.
Lenovo vyrástlo na biznise s osobnými počítačmi. Aký hlavný trend v tejto oblasti vidíte – s výnimkou stagnujúcich tržieb z predaja PC? Napríklad v treťom lanskom kvartáli globálne klesli o pol percenta.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?