Ako rýchlo sa biznis s hromadným nakupovaním rozbehol, tak rýchlo sa aj začal čistiť. Spomedzi desiatok zľavových webov, ktoré za posledný rok a pol vznikli na Slovensku, reálne už len na hŕstke nájdu zákazníci pravidelne sa obmieňajúce ponuky. Na reálny obchodný či marketingový prínos kupónových portálov sa navyše začína znášať kritika. Hotelieri sa vraj cítia pod tlakom vysokých zliav, ktoré tlačia ich podnikanie na hranicu zmysluplnosti. A namiesto nových verných zákazníkov prichádza k poskytovateľom služieb možno iba nová generácia kupónových prostitútok, ktorá namiesto inšpirácie na zľavovom portáli v skutočnosti hľadá iba čo najvýhodnejšiu akciu – nech ju ponúka ktokoľvek.

Pôvodný koncept sa vytratil

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa