Tržby rozhlasových vysielateľov 1/5
Sales Revenue of Radio Broadcasters

Tabuľky - rádiá a televízie

TREND oslovil všetky relevantné rádiá, tabuľky sú zostavené iba z poskytnutých údajov (TREND has researched all the relevant radios, the tables are comprised only from the disclosed data)
PRAMEŇ: údaje poskytnuté spoločnosťami, doplnené z Registra účtovných závierok SR, zostavila TREND Analyses / SOURCE: data disclosed by companies, updated from the Slovak Register of Financial Statements, researched by TREND Analyses

Počúvanosť a monitorované príjmy z inzercie rádií 2/5
Radio Listenership and Monitored Advertising Revenues

Tabuľky - rádiá a televízie

Spojené dáta, počet respondentov: 8 307 v roku 2013, 8 403 v roku 2012 a 8 265 v roku 2011 (Merged data, number of respondents: 8 307 in 2013, 8 403 in 2012 and 8 265 in 2011), 1 CPT 30-sekundového spotu – priemer, 2013, eur (Average CPT of 30-second spot
PRAMEŇ / SOURCE: MML – TGI, Median SK, s.r.o., Bratislava, TNS SK, s.r.o., Bratislava, výpočet CPT – Starmedia Co., s.r.o., Bratislava

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa