Public relations agentúry 1/2
Public Relations Agencies

Tabuľka - public relations

Public relations agentúry (2014) 2/2
Public Relations Agencies (2014)

Tabuľka - public relations

1 Čím je podiel honorárov za PR služby na obrate vyšší, tým viac je agentúra zameraná na poskytovanie konzultačných služieb s vysokou pridanou hodnotou (The higher the PR services fees ratio is, the more is agency focused on consulting services with high
PRAMEŇ: údaje poskytnuté spoločnosťami, zostavila TREND Analyses / SOURCE: data disclosed by companies, researched by TREND Analyses

Directmarketingové agentúry (2013)
Direct Marketing Agencies (2013)

Tabuľka - public relations

1 Tržby za predaj vlastných výrobkov, služieb a tovaru (Revenues from the sale of own products, services and merchandise), 2 Tržby sú len za služby direct marketingu (Revenue are only from direct marketing services), n – nedostupný údaj (not available)
PRAMEŇ: údaje poskytnuté spoločnosťami, doplnené z Registra účtovných závierok SR, zostavila TREND Analyses SOURCE: data disclosed by companies, updated from the Slovak Register of Financial Statements, researched by TREND Analyses)