Keď chcela Tatra banka na Národných dňoch kariéry komunikovať so študentmi, nesiahla po papieri ani po klasickom stolnom počítači, ale po iPade. Nasadila naň jednoduchý a graficky atraktívny test, cez ktorý zisťovala, na akú pozíciu by sa ten -ktorý študent hodil. Výsledok potešil. Každý študent, ktorý sa k tabletu dostal, tento test vyplnil a poskytol kontaktné údaje, takže banka ho mohla spätne kontaktovať.
Táto skúsenosť naznačuje, že príchod iPadu neponúka nové možnosti len pre bežného spotrebiteľa túžiaceho po mobilite a multimédiách. Tablety môžu byť príležitosťou i pre firmy – ako zlepšiť produktivitu práce, ako sa vhodne prezentovať pred obchodným partnerom a zákazníkom.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?