Moderné postupy, ktoré umožňuje elektronická komunikácia, preberajú už aj slovenské energetické podniky. Čoraz viac úkonov súvisiacich s dodávkami elektriny či plynu sa dá uskutočniť z pohodlia vlastnej obývačky bez toho, aby človek vytiahol päty z domu. Zákazníci dávajú postupne zbohom papierovým formulárom a zloženkám, prostredníctvom ktorých si zvykli platiť úhrady za energie, a prechádzajú na komfortnejšie a rýchlejšie spôsoby úhrady na základe elektronickej faktúry. Prakticky každá požiadavka sa už dá vybaviť bez toho, aby sa zákazník osobne stretol s pracovníkom dodávateľa elektriny.
Rýchlejšie a lacnejšie
Dodávatelia energií smerujú čoraz viac agendy do elektronického prostredia. Šetrí im to čas aj peniaze. „Našou snahou je presúvať čo najväčšiu časť požiadaviek a komunikácie do elektronického prostredia,“ tvrdí hovorkyňa Stredoslovenskej energetiky (SSE) Jana Bolibruchová. S takýmto prístupom Stredoslováci nie sú sami. „Elektronická komunikácia je z nášho pohľadu veľmi dôležitá. Jej preferenciu nám potvrdzujú v pravidelných prieskumoch aj naši zákazníci,“ poznamenáva hovorkyňa Západoslovenskej energetiky (ZSE) Michaela Dobošová. V prípade zákazníkov zo segmentu domácností osobný kontakt takmer vôbec nie je potrebný, firma ho využíva najmä pri riešení nových zmlúv so zákazníkmi z podnikateľskej kategórie.
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?